همانطور که از عنوان پیداست این اثر یک کار میان‌رشته‌ای بین علوم ارتباطات و احادیث امام رضا(ع) است[1]. از مقدمه که اشاره به مشکلات سبک زندگی در زبان مردم دارد می توانیم برداشت کنیم که دغدغه نویسندگان بیشتر راهنمایی عامه مردم است نه متخصصین روانشناسی. بر این اساس قلم کتاب دقت علمی ندارد. فصل اول مهم ترین فصل است که بعد از بیان 6 پیش نیاز ارتباط،  9 روش ارتباطی امام را جمع آوری و معرفی کرده است.

ادامه مطلب

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

معرفی کالا فروشگاهی راهِ آرامـش Tasha تهويه کاران Images مجله خبری سیم و کابل سیمند کابل بهترین مارک لوازم ارایشی در ایران Andrea just a medical student